Beijing 2008 - 41

Attól a pillanattól kezdve féltem a bronzmeccstől, hogy Korea visszavonta a fellebbezését.... mert nem értettem....egy OLIMPIAI DÖNTŐT mondtak le....ha a Szövetség utasítja el őket, akkor megértem, de önmagától nem mond le az ember a lehetőségről, hogy aranyat nyerhet az olimpián....nekem bűzlött....és úgy látom nem minden ok nélkül féltettem a csapatot....amit elvettek Koreától a norvégok ellen, azt most visszakapták....és olyan nyíltan, hogy az már felháborító...nem csalódott, és nem szomorú vagyok, hanem baromi mérges, és ugyanakkor határtalanul büszke....mert nálam ez a csapat BRONZÉRMES....mert nem akármilyen játék volt ez....az utolsó 3 meccs felejthetetlen, és erre kell alapozni....van tartásunk, tudunk küzdeni, és ennek meg lesz a gyümölcse....én hiszem...és továbbra is, mindig is, csak azért is.....

HAJRÁ MAGYAROK!!!!