Vodka hívja Földet…. Vodka hívja Földet…. helyzetjelentés…
Eddig minden délután csavarogtunk, bár ma nem sokat, mert alig volt itthon az óriás. Mikor végre megjelent, adott enni, és a napi kimenőt is megkaptuk. Persze rögtön a fürdőbe mentem, mert van ott egy nagy valami, ami mögé megint be akartam menni, de sehogy sem sikerült. Holnap asszem eltolom a helyéről, hogy végre megnézzem, mi van mögötte. Most már megint a vízben vagyunk, Narancs is itt napozik mellettem, mert egy nagy világító izé néz ránk. Át is adom a szót neki… Vodka kijelentkezik…

Itt Narancs a vízből…. Ma számoltam tovább a kockákat, de később benéztem Vodkához a fürdőbe. Persze ott is csak az ajtó hozott lázba, végig is kapartam gyorsan. Azt hiszem az óriás szeret minket, mert mindig beszél hozzánk, igaz valami érthetetlen nyelven. Próbálja kitalálni mit szeretünk, talán egyszer majd sikerül neki. Vagy küldünk neki e-mailt, csak még nincs e-mail címünk…vodka-narancs@akvarium.hu… ez jó lenne? Nem tom, nem értek hozzá… megyek is és napozok tovább… Kapcsolat vége…. Narancs kijelentkezik…