Criminal Minds....JJ final episode...

 Ezt nem volt könnyű újranézni...

"A tragédiának nincs szüksége vérre és halálra. Elég, ha mindent átitat az az eluralkodó szomorúság, miben a tragédia kedvét leli." (Jean Racine)

És JJ búcsúszavai:

"Hálás vagyok az évekért, amiket ezzel a családdal töltöttem. Mindenért, amit megosztottunk, minden esélyért, amit teremtenünk kellett. A legjobbat viszem magammal belőlük, és a példájuk vezet engem, akárhova is megyek. Egy barát azt mondta: Légy őszinte magaddal! Hát íme: Én nem ezt akarom, de nekivágok. Talán mert mindent egy leckeként fogok fel. Vagy mert nem akarok dühösen járkálni fel s alá. vagy talán mert végül megértettem. Vannak dolgok, amiket nem akarunk, hogy bekövetkezzenek, de el kell fogadjuk őket. Dolgok, amikről nem akarunk tudni, de meg kell tanulnunk őket. És emberek, akik nélkül nem tudunk élni, de el kell engedjük őket."