mit láttam mostanában....

Az utóbbi időben – hála Domának, aki mindig velem van – melóközi szünetekben megnézhettem egy-egy filmet….először is egy olyat, ami borzalmas volt….”The International”…mindenki jegyezze meg, és meneküljön, ha a közelébe kerül…a film végéig azon gondoltam, miért készült el ez a szar..

 

….aztán jött a „Defiance”, azaz „Ellenállók”…nem, nem Daniel „jamesbond” Craig, inkább Liev Schreiber és Jamie Bell miatt….és bennük nem is csalódtam…igaz történet egy csapat ellenállóról, akik a nácik ellen bujkálnak az erdőben…érdemes megnézni...

 

…a következő film egy francia mozi….tök véletlenül kezdtem el megnézni, de jól tettem….a „Svindler” vérbeli szórakozató sztori, Jean „megunhatatlan” Reno közreműködésével….a végén már tényleg nem tudtam ki kit ver át….de rohadt jókat röhögtem…

 

És a végére hagytam azt a filmet, amit semmiképp nem akartam megnézni…egyáltalán nem az én stílusom, és nem is vonzott egy kicsit sem….de mivel egy ismerősömnek megírtam, és a gépemen volt, gondoltam belenézek….és  az első 10 perc után az övé lettem….jelentem, a „Twilight” tökéletes….továbbra sem szeretem a vámpíros, szerelmes történeteket, de olyan hangulatot árasztott, ami nem enged el, még most sem….Robert Pattinson tényleg nagyon jó benne….a zenéje pedig szintén „halálos”….már most tudom, hogy a második részt, ami november 19.én jön Magyarországra, moziban fogom megnézni…jöhet a „New Moon”….