Pilot-mustra II.rész

Ma szintén 3 újoncot néztem meg, az elosztás ugyanaz, mint tegnap, egy 20 perces sitcom, és két 40 perces dráma.

Kezdjük a vígjátékkal, amelynek 20 perce alatt még csak el sem mosolyodtam. Totál katasztrófa a sorozat, egyértelmű kasza. Utálom azokat, akik azt hiszik, ha kiabálnak, az poénos.....hát nem. A "The Goldbergs" legjobb pillanata az volt, mikor letöröltem a laptopról....

SHOWSHEET_Goldbergs_stand-640.jpg

Aztán jött a "Lucky 7", ami egy angol sorozat remake-je, és véleményem szerint jobb lett volna, ha inkább a focit veszik át az angoloktól. Ja, hogy azt is átvették.....hát körülbelül annyit ér a focijuk, mint ez a 40 perc.....semmit. Egy benzinkúton dolgozó csapat megnyeri a lottó ötöst, de előtte 2 tagja kirabolja a kutat. Micsoda véletlen! Én viszont direkt nem nézek belőle több részt. Kasza.

ustv-lucky-7.jpg

Az egyik legjobban várt újonc is elég gyenge nyitóepizóddal kezdett, de még így is több érdekes karakter volt benne, mint a másik kettőben együtt. A "Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D." nekem kötelező, mert mint tudjuk, szeretem a szuperhősöket és a képregényes sorozatokat, filmeket. És lesz ez még jobb is, ebben biztos vagyok! Szóval az első nézős dráma megvan. 

marvel.jpg