Gondolkozzunk!!!

Ember. Mit takar e szó? Mi tesz emberré? „Gondolkozom, tehát vagyok”, vagy pedig „Vagyok, tehát gondolkozom”? Sajnos egyre kevésbé van jelen a gondolkozom, és egyre többször a harag, az irigység, és az elvakultság. A korlátolt látásmód az, ami mindent megmérgez. Vannak emberek, akik képtelenek több szemszögből nézni dolgokat. És míg a saját szemükkel a másik velejéig romlott, addig ugyanazok a dolgok, nála pozitívak. Talán másnak banális, de nekem szívügyem az ETO, főleg a női kézilabda része. És nem tűröm, hogy ezt bárki bemocskolja!

Soha nem zavart, sőt nem érdekelt, ha valaki, Fradi, Debrecen, vagy akármilyen más szurkoló, amíg az abban merül ki, hogy buzdítja a csapatát. A világ legprimitívebb dolgának tartom úgy „szurkolni”, hogy a másik csapatot szidom. A buta ember ismérve, akit nem az építés ösztönöz, hanem a rombolás. Ahelyett, hogy boldogan, mosolyogva jól érezné magát, inkább fuldoklik az irigység fojtogató mocsarában. Mi ebben a jó?

Magyar – nem magyar….az örök vita. Igen, vannak idegenlégiósok az ETO-ban. DE…az ilyen ember kérdezze meg magától, ha az lenne a siker egyik kulcsa az ő kedvenc csapatánál, hogy kell venni pár top játékost, ő vajon azt mondaná, hogy nem, köszönöm, nekem megfelel a 2. vagy 3. hely. Ilyen játékos nincs! Mindenki nyerni szeretne! És én büszkén szurkolok majd egy Fradinak, Debrecennek, vagy akármilyen csapatnak, akármilyen összetételben, hogy minél előrébb jusson! Mert MAGYAR vagyok, és MINDEN  magyar csapatnak szurkolok! És mindenkinek, aki csak szidni, irigykedni és haragot szórni tud, azt üzenném, hogy a szurkolás BOLDOGSÁG, és minél több embernek tudsz szurkolni, minél több ember miatt vagy büszke arra, hogy magyar vagy, annyival boldogabb mindenegyes perced! A játékosok nem utálják egymást….a szurkolóknak miért kéne????