VÉGRE!!!!!!!!!!!!!

Akkorát kiáltottam, hogy még én is megijedtem…mióta elolvastam Ayn Rand, Az Ősforrás című könyvét, azóta várom, hogy végre megjelenjen a következő…attól féltem, esélytelen, hisz, több, mint 50 éve írta…de ma mit láttam az Alexandra kiadó honlapján?....

Ayn Rand: Veszett világ

MEGJELENT!!!!! És bár mióta megrövidítettek nem kevés pénzzel, azóta szűkösek a kereteim, de hála az őseimnek, hétfőn már hozza is a futár….csak aztán siessen!!!

 

Ayn Rand korszakalkotó regénye - amely először 1957-ben jelent meg - több mint négy évtizede bestseller, és egyúttal intellektuális mérföldkő. Olyan emberről szól, aki azt mondta, hogy megállítja a világ motorját - és megtette. Vajon pusztító vagy a legnagyobb felszabadító volt? Miért kellett az ellenségei helyett azokkal megvívnia a csatáját, akik leginkább hiányolták - és miért kellett legkeményebb csatáját az ellen a nő ellen megvívnia, akit szeretett? Mi egyáltalán a világ motorja - és minden ember hajtóereje?

Ez a roppant távlatokat átölelő regény emberi életek és sorsok bámulatba ejtő panorámáját tárja elénk: az értéktelen világfivá váló teremtő géniusztól... a nagy acélgyárosig, aki nem tudja, hogy saját pusztulásáért dolgozik... a filozófusig, aki kalózzá válik... a zeneszerzőig, aki megdicsőülése éjszakáján mond le a karrierjéről... a nőig, aki egy transzkontinentális vasutat irányít... a pályaudvar alagútjainak legalacsonyabb pályamunkásáig.

Az emberfeletti hősök és gazemberek kavalkádja, a jó és a rossz feltornyosuló kérdéseit feszegető Veszett világ Ayn Rand mesterműve. Ez a regény valóságos filozófiai forradalom, akció-thriller formában elbeszélve.