Itt Vodka heti jelentése... Nem volt egy izgalmas hetünk, mert az óriás szinte sosem volt itthon, kettesben maradtunk Narival, így neveztem el Narancsot, mert egyszerűbb. Az egyik nap végre elmehettünk sétálni a lakásban, gondoltam gyorsan megtréfálom a lakótársat, és bemásztam egy nagy dolog alá, ahol még sosem voltam. Keresett is elég sokáig, de végül megtalált... igaz nem volt olyan vicces neki, ahogy én azt elképzeltem. Büntetésből vissza is kellett mennem a medencébe...

De azért történt más is... Nari megkörnyékezett, és azt hitte könnyen adom magam, de csalódnia kellett... nem vagyok selyemfiú, aki egy kis simogatásra ráugrik... Gyorsan felmásztam a sziklára és „beleolvadtam” a környezetbe, ahogy azt egyszer kaméleon barátomtól tanultam... most büszke lenne rám...Nari feladta...

 

Hali, itt Nari, ahogy újabban szólítanak. Húúú, olyan fincsi fagyasztott halat ettünk pénteken, hogy megnyaltam a körmeimet utána... Vodka is evett, aminek örült az óriás, mert mostanában nem akart kajálni, de most ő is belakmározott. Aztán jártunk egyet, amíg ez a hím be nem mászott valami gáz, vagy mi alá...akkor véget ért a séta, mehettünk vissza úszni. Próbáltam beszélni a fejével, de mint afféle alfahím, rögtön félreértette, és azt hitte mást akarok. Erre fülét-farkát behúzva elmenekült a sziklára és azt gondolta nem látom...ha-ha-ha....de hát okos enged...neki meg megmaradt a büszkesége....