Jó napot kívánok! Bemutatkoznék: Vodka vagyok. Azt, hogy miért lettem ilyen névvel megáldva, a kisebb-nagyobb beütéssel rendelkező lakótársamtól kéne megkérdezni. Csak csendben súgom meg, szerintem nem normális. De el ne árulják neki, mert még megvonja a napi kimenőmet. Nagyon tetszik a fürdőszobája, ha lehet, mindig ott tanyázok. Már megpróbáltam bemászni a fürdőkádba is, de még nőnöm kell. Viszont a WC mellett elég otthonos. Egyelőre ennyi a helyzetjelentés, még nem igazán néztem körbe, megyek is, és járok egyet. Folyt. Köv.

Hello! Itt Narancs, az ajtó elől. Hiába kopogok folyamatosan, nem engednek ki, pedig szeretnék ott is körülnézni. Reggel kaptunk enni, sikeresen el is ettem Vodka elöl. Most az előszobában vertem sátrat, tetszik a sok kocka, azokat számolgattam egész délelőtt. Csak belekeveredtem, ezért most megyek és elkezdem elölről. Majd még jövök…pá-pá